Փիտչը (անգլերեն pitch բառից) նախագծի կարճ ներկայացումն է պոտենցիալ ներդրողներին։ Ըստ Գայ Կավասակիի՝ լավագույն փիտչը պետք է բաղկացած լինի 10 սլայդից.
Սլայդ 1․ Վերնագիր – Անուն ազգանուն ու կոնտակտային ինֆորմացիա
Սլայդ 2․ Խնդիր – Ի՞նչ խնդիր է լուծում Ձեր ապրանքը, կամ ծառայությունը
Սլայդ 3․ Լուծում – Ինչպե՞ս է Ձեր ապրանքը, կամ ծառայությունը լուծում այդ խնդիրը
Սլայդ 4․ Բիզնես մոդել – Ապրանքի, կամ ծառայության արժեքը, զարգացումն ու գումար աշխատելու մոդելը
Սլայդ 5․ Յուրահատկությունը – Ինչո՞վ է Ձեր ապրանքը, կամ ծառայությունը յուրահատուկ ու տարբերվող մրցակիցներից
Սլայդ 6․ Մարկետինգ – Ինչպե՞ս եք ներգրավելու Հաճախորդներին, ինչպես եք պահելու նրանց
Սլայդ 7․ Մրցակիցներ – Ովքեր են մրցակիցները, շուկան ի՞նչ ծավալ ունի
Սլայդ 8․ Թիմ – Ովքե՞ր են թիմակիցները, ինչ փորձ, մասնագիտական հմտություններ ունեն և ով ինչ աշխատանքի համար է պատասխանատու
Սլայդ 9, 10․ Կանխատեսվող ֆինանսական ցուցանիշները։
Այս 10 կետերը թարգմանաբեր իր ֆեյսբուքյան էջում ներկայացրել է «100 բիզնես գաղտնիքներ» գրքի հեղինակ, Infum.net ու tutkryto.su կայքերի համահիմնադիր Վահագն Դիլբարյանը։
Աղբյուրը՝ B4B.am