27 Սեպտեմբերի 2020թ. 10:45

Ավելորդ քաշից ազատվելու մասին

Մայոյի (ԱՄՆ) կլինիկայի գիտնականները պարզել են, որ մարդիկ, որոնք օրական վեց ժամ ոտքի վրա են անցկացնում, ավելի հեշտությամբ են քաշը կորցնում, քան նրանք, ովքեր նստակյաց կենսաձեւ են վարում: Այդ մասին հաղորդվում է MedicalXpress կայքում զետեղված մամուլի տեղեկագրում:

Մասնագետները վերլուծել են 1184 մարդու մասնակցությամբ 46 հետազոտությունների արդյունքները, մարդիկ, որոնց միջին տարիքը կազմել է 33, իսկ միջին քաշը՝ 65 կիլոգրամ: Պարզվել է, որ կանգնած դիրքում մեկ րոպում 0,15 կիլոկալորիա ավելի է այրվում, քան նստած դիրքում: Վեց ժամ էքստրապոլյացիայի ժամանակ առաջին դեպքում անհետանում է լրացուցիչ 54 կիլոկալորիան:

Հետազոտողների խոսքով՝ դա նշանակում է, որ չորս տարվա ընթացքում մարդը կարող է գցել տասը կիլոգրամ քաշ: Նստակյաց կենսաձեւը համարվում է ճարպակալման եւ ուղեկից հիվանդությունների զարգացման հիմնական գործոններից մեկը, ներառյալ շաքարախտը եւ սիրտանոթային համակարգի խանգարումները: Արեւմտյան երկրներում մարդիկ աթոռի վրա օրական անցկացնում են 7-12 ժամ, ինչն առանձին դեպքերում կապված չէ աշխատանքի հետ: Մինչդեռ սննդակարգն ավելի շատ է օգնում քաշը գցելուն, քան ֆիզիկական վարժությունները:

Այդ մասին Տեխասի համալսարանի սպորտային բժշկության պրոֆեսոր Ֆիլիպ Սթենֆորդը 2018 թվականի հունվարին հայտնել է Science Alert հրատարակությանը տված հարցազրույցում: Գիտնականն այն կարծիքին է, որ ֆիզիկական վարժությունները շատ ժամանակ ու ջանքեր են պահանջում մարմնի զանգվածն զգալիորեն նվազեցնելու համար: Միեւնույն ժամանակ կարելի է սննդաբաժնից բացառել բարձր կալորիականություն ունեցող մթերքները, որոնք հարուստ են ճարպերով եւ ածխաջրերով, ինչը թույլ կտա գոտկատեղի չափը նվազեցնել բավականին կարճ ժամանակում: